Palestina.

Algemeen.
Axel
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-10-2013 22:27

Bericht door Axel » 24-10-2013 08:19

Om nu van Agt een seniel mannetje te noemen gaat me iets te ver, ik vind hem eerlijk, de meeste politici en oud-politici blijven altijd op hun standpunt staan en wijken daar nooit van af, net zoals de meeste prikkers hier.

Je kan toch over bepaalde onderwerpen anders gaan denken in de loop der jaren? :wink:

Klaas Vaak
Berichten: 281
Lid geworden op: 28-06-2013 09:43

Bericht door Klaas Vaak » 26-10-2013 13:39

Axel schreef:Om nu van Agt een seniel mannetje te noemen gaat me iets te ver, ik vind hem eerlijk, de meeste politici en oud-politici blijven altijd op hun standpunt staan en wijken daar nooit van af, net zoals de meeste prikkers hier.

Je kan toch over bepaalde onderwerpen anders gaan denken in de loop der jaren? :wink:

Ik was altijd een fan van van Agt Axel, zijn manier van behoedzaam manoeuvrerend spreken kon ik altijd erg waarderen. Het is de laatste tijd gewoon erg opvallend Axel, de hele wereld staat spreekwoordelijk in brand, maar sommigen zoals van Agt, blijven alleen maar zeiken over die arme Palestijnen.
Tot zover de wonderbaarlijke toestand in de rumoerige wereld van vandaag.

door G.J.B.K. Vaak.

scarlett2
Berichten: 31
Lid geworden op: 29-08-2013 14:16

Bericht door scarlett2 » 26-10-2013 20:25

Juist, er zijn veel belangrijkere vragen die zich nu in de wereld afspelen. Maar dat inzicht kan van Agt helaas niet meer opbrengen.

Axel
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-10-2013 22:27

Bericht door Axel » 26-10-2013 21:03

Ik kan je verzekeren dat hij nog niet seniel is maar op dat moment ging het kennelijk over de Palestijnse kwestie. Zo kan je iedereen wel aanvallen die er anders over is gaan denken. Ik ben gelukkig ook niet zo eenkennig om alsmaar vast te houden aan mijn eerste gedachten.

Misschien moeten we het ook maar over Zwarte Piet hebben. :wink:

scarlett2
Berichten: 31
Lid geworden op: 29-08-2013 14:16

Bericht door scarlett2 » 27-10-2013 11:14

Wellicht heb je gelijk Axel dat het op dat moment over de Palestijnse kwestie zou zijn gegaan. Maar over de Syrische kwestie, over Turkije, Egypte, Iran, de onrust overal in het Midden-Oosten en over de extreme-islam heb ik van Agt nog nooit iets horen zeggen. En dat maakt zijn stellingnames over het Israëlisch-Palestijns conflict bedenkelijk.

Axel
Berichten: 23
Lid geworden op: 21-10-2013 22:27

Bericht door Axel » 27-10-2013 15:14

Maar dat heb ik anderen ook nog niets over horen zeggen. :wink:

scarlett2
Berichten: 31
Lid geworden op: 29-08-2013 14:16

Bericht door scarlett2 » 28-10-2013 12:07

Klopt, dat vind ik ook zeer verwerpelijk van een politieke elite dat zich doof houd voor ethische zaken wanneer het gaat om een gevaarlijke ideologie dat gepropageerd wordt door de radicale-islam. Het hoeft geen betoog dat deze islam-ideologie hedendaags de meeste burgers slachtoffers in de wereld veroorzaakt (om maar niet het woord genocide te gebruiken).

Het zijn altijd maar weer de joden en geld die het gedaan hebben, en de politiek correcte elite wast haar hand in onschuld door te verhullen dat ze de sterke en invloedrijke Arabische lobby nodig hebben om goede verstandhoudingen te bewaren. Dom en hypocriet.

Klaas Vaak
Berichten: 281
Lid geworden op: 28-06-2013 09:43

Re: Palestina.

Bericht door Klaas Vaak » 05-11-2013 18:15

scarlett2 schreef:
Israël is een frontlinie staat voor het vrije Westen, en dat vergeten Nederlanse politici al te vaak, vooral diegene uit linkse huize maar zeker ook D66.
De monden staan vol wanneer Israël iets fout doet (en terecht) maar er mag ook wel iets meer openlijke steun getoond worden voor wat goed is en wanneer Israël beheerst optreedt met de Palestijnse autoriteit (dan is het door linkse politici stil zwijgen).
Goed gezien Scar, lees dit ook ! Statement van een jonge Palestijn!!! http://ejbron.wordpress.com/2013/10/26/ ... ndersteun/
Tot zover de wonderbaarlijke toestand in de rumoerige wereld van vandaag.

door G.J.B.K. Vaak.

Plaats reactie