Ik zal het eerst niet doen, maar nu dan wel.

Algemeen.
Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Ik zal het eerst niet doen, maar nu dan wel.

Bericht door Sfred » 08-09-2013 17:52

http://scepticisme.startpagina.nl/prikb ... g-16750869

Ik heb alleen een Ban van Rene een keer gekregen die diverse prikborden beheert en Rene is een man, als je op 1 prikbord wat verkeerds zegt in zijn ogen dan bant hij je op alle prikborden waar hij de scepter zwaait.

Dit forum is niet van mij maar wel van een kennis van mij. Hij lult weer eens uit zijn nek. En iedereen die een langdurige ban had op de politiek, voor dat Boris de Judas werd, was altijd in samenspraak.

En ja, ik heb die namen wel doorgeven.

2

Ad raaskalde ook weer dat velen mensen een ban van mij hadden op het politiek prikbord. Mijn reacties die hieronder staat heeft Boris uiteraard niet toegelaten.

4 mensen hebben een langdurige ban gehad Ad, in volledig overlegmet Boris, de mailtjes erover heb ik nog liggen. Daarnaast praten ik niet over mensen die een ban hadden, zij kunnen zich dan namelijk niet verdedigen en is moderator onwaardig.

Voor de rest zit je weer rancuneus van alles weer eens te insinueren zonder wat te weten. [/b]

3
Re: Boris

Gepost door: Boris ()
Datum: 07 september 2013 12:07

Dat heb je dan niet goed begrepen. Het ging niet om de vorm.

Het ging om het continu beledigen, zuigen, drammen en zijn gelijk willen halen. En iedereen afzeiken. En mensen woorden in de mond liggen en reageren voor anderen.

De honderden berichten van Sfred die ik niet heb doorgelaten hebben de prikkers natuurlijk niet gezien, dat snap ik. Maar die berichten waren voor mij wel de reden om hem een ban te geven.

En met censuur heeft dat niets te maken. Veel mensen weten het verschil tussen censuur en het modereren op een prikbord kennelijk niet.


Honderden, hij is compleet gestoord en zijn eigen straatje aan het schoon vegen.

Nog bij opmerken dat hij een topic over olifanten trektochten hij pertinent geen vragen beantwoorden. De vragen waren,

Wat moet er gebeuren met de 2000 olifanten als daar geen werk meer voor is en wie gaat ze onderhouden?

Hoe komen de mensen aan inkomsten die van de trektochten moeten leven?

In welk land, gezien de taal die gesproken werd, wordt de baby olifant mishandeld? Want jij bent zo stellig dat het Thailand is en ik niet.

Op deze NORMALEN vragen geeft hij geen antwoord en doet het dan af als drammen, als het hem te heet onder zijn voetjes wordt en zo geen antwoord te moeten geven laat hij het gewoon niet door

Uiteraard geven Douce en Channah ook geen antwoord, maar zij willen wel even achter hun PC, tientallen, wat honderdtallen mensen hun brood uit de mond stoten, en zo een 1700 olifanten laten afmaken, omdat daar heel simpel geen werk meer voor is en ze net iets duurder dan zij dan een Chihuahua, in onderhoud. Deze mensen kunnen zonder de toeristen gewoon geen fantje houden als huisdier en dan is er maar 1 oplossing. Nee dan geven ze maar geen antwoord en noemen het dan drammen

4

Laten er nu wel een paar bewaard gebleven zijn. Uit voorzorg kopieerde nog wel eens bericht en dan vroeg ik aan de mede moderator waarom het niet geplaatst was en die kon geen antwoord geven, waarom niet. Hier wat voorbeelden die Boris niet toegelaten.

Gepost door: Boris ()
Datum: 07 september 2013 14:45

Dat is niet mogelijk, niet doorgelaten berichten worden niet bewaard.


Dit was commentaar op Boris zijn gedrag om op diverse prikborden zelfde berichten te plaatsen. Geweigerd.

De crosspostingberichten op diverse prikborden. Dat is inderdaad pure spam.


Commentaar op Thomas en zijn bewering over medicijnen. Uiteraard geweigerd.

Jij beweert wat en ik wil graag weten of dat wel zo is. Dat alle geneesmiddelen gebaseerd zijn op de werkzaamheid van plantonderdelen. Dat is gewoon niet zo, Breng maar eens een bezoekje aan Petten en vraag naar nucleaire medicijnen, om maar wat te noemen...

Als je wat dieper spit kom je er achter dat ongeveer een kwart van alle westerse medicijnen gebaseerd zijn cq afgeleid zijn van planten, dat is wel wat anders dan ALLE.

Daarnaast in de zelfde topic is zelfs een mopje over homeopathisch bier en alcohol controle geweigerd.


Wat staat hier verkeerd in? Geweigerd.

Je moet de kruiden leer en homeopathie ver uit elkaar houden, heeft niets met elkaar te maken, al wil jij anders beweren. Voor der rest kom je met iets aan waar geen erkend onderzoeksrapport van gerenommeerde wetenschappers en doctoren is te lezen, inclusief contra expertise. Een typische site, van preken voor eigen parochie.

Was een reactie op een website over homeopathische middeltjes die niets wetenschappelijk konden aantonen.


[scepticisme.startpagina.nl]

Hier mocht ik met geen mogelijkheid op reageren, ik welke zetting ook.

Re: Gekweekte hamburger uit Maastricht

Gepost door: Marjorie ()
Datum: 09 augustus 2013 00:58

Sfred+ Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dat zeg ik, het gaat om het aaibaarheidsfactor.

Jouw aaibaarheidsfactor is 0,00


Deze dame noemt ook mensen waar zij het niet mee eens is wezens en dat vind Boris heel normaal en mag uiteraard wel allemaal, net als zijn (digi) wip kip mensen uitscheld voor lul en of kut, etc. Nee dan horen wij Boris niet over taalgebruik, beledigen, etc.


5
Dit was mij antwoord, op deze reactie[scepticisme.startpagina.nl] van Douce die zich zeer negatief en zelfs beledigend uitliet over Frederik. En werd uiteraard geweigerd . Nu wij weten dat Douce mee modereert kunnen we wel raden door wie.

Ik zie Frederik niet op zijn borst kloppen. Ik zie hem scherpe, doordachte en kritische vragen stellen, waar jij als zo vaak niet tegen kan, of de vragen niet begrijpt en dan Frederik persoonlijk gaan aanvallen, wat hier in deze topic ook weer gebeurd.


6
Daarnaast heb ik nog een bericht ergens leggen van onze heilige meeloper Sietse die maar vond dat ik geen recht op leven heb en eigenlijk dood moet. Wat hij de volgende dag uiteraard keihart ontkenden tot dat hij een copy van zijn eigen bericht onder ogen kreeg en zich toen plotseling zich niets meer kan herinneren.

En zo is er nog veel meer.

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 20:07

Nou ik zal hier eens op antwoorden . SFred . ik denk dat ik langer op de prikborden zit dan jij . Misschien heb ik het mis maar dat denk ik. Laat alles achter je . Ik heb in het verleden ook veel over me heen gehad . Dat kan veel mensen beamen . En die tegen me zijn kan het in hun binnenste beamen dat ik gelijk heb . Laat het gewoon achter je . ik prik zelf en toen ook met mensen die mij niet mogen en ik hun niet . ik blaf terug dat weet ik van me zelf . Het word ook wel eens gewist of het komt er niet door . Ja ik heb ook wel eens een ban gehad en dat juist:: kon me geen reet schelen. Wel vroeg ik dan waarom ik een ban had .en die ander niet. Want ik vind wel als ze je een ban geven zeg dan waarvoor . Op een bord kon ik het aanvaarden . En zei toen je heb gelijk . op het ander bord was er gezeik met de webmaster en kreeg hij geen gelijk . Maar ik had mijn woordje toen ook even kunnen laten horen . Die bannen kunnen ook opgeheven worden . Soms krijg je 2 weken soms een maand of wat langer ........ Maar maak je niet TE druk : Mij doe het niks........... denk dan, zo denk ik dan . Er zijn tig borden Sfred waar je wat op kan zetten. . Je hang toch niet af van één bord .Zelf neem ik zelf ook wel eens de benen . ik vind dat ene topic en heb dat aangegeven . niet nodig en dan neem ik zelf een beslissing . en ben weggegaan. Zou niet zeggen misschien voor altijd maar we zien wel . Ik heb het aangegeven dat ik het kinderlijk vond en vind dat nog . Maar als je niet eens ben met de moderator ga dan zelf weg..... . Kan ook toch. ?Wil alleen maar zeggen blijf er niet op hangen . Maar dat telt voor iedereen . Ja de een kan dat misschien beter dan de andere, en is gemakkelijk gezegd van me natuurlijk . Maar als ik naar me zelf kijkt . ik kan dat.... Het prikken hangt niet af wat ik verders in mijn leven doe . ik zie het meer als even lezen , prikken, ontspanning tussen door . Ik zit zelf , dat was van de week mijn toneel boekje te leren en tussen door even rust en dan lees ik even de prikborden. .En zo zijn er meer dingen die ik bij het prikken tussen door doet . zoals mijn post na te kijken het papieren post. mijn pc updaten en eens nakijken . iets op te zoeken wat ik moet hebben etc......... afspraken te maken want ik zit in meer verenigingen. en bestuur en dat te verwerken . .... Dus ga gewoon door en laat het achter je . Je leven hangt er niet van af ......

Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Bericht door Sfred » 08-09-2013 20:20

Lotje die ban interesseert mij geen hol, het gaat mij erom dat Boris heel smerig bezig is en hij gaat maar door en later weer huilen dat abuse@startpaina.nl ingrijpt, dan snapt hij het weer niet. Daar gaat het dus om. ;)

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 20:34

ja dan is het aan die ander zijn probleem Sfred . ik zou me niet te druk maken want dat zie ik ook . Je zit er mee . . gewoon even pauze nemen , even laten en over een paar dagen .Als het gezakt is. Zoals ( dat zegt men wel eens) even tellen 21- 22 . . Snap je . Je bent nu even te heet gebakerd zou ik zeggen .En Boris misschien ook . Schrijf dan even naar Boris gewoon zonder schelden of wat ook en niet van jij en jij en jij. . Als het goed is moet dat dan de webmaster ook doen . Dan kan je altijd nog zien . .Kinderen geven elkaar ook wel eens een mep . draai jeje om spelen ze weer met elkaar .

Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Bericht door Sfred » 08-09-2013 20:44

Nee hoor ik zit er niet echt mee. Kan er zelfs om lachen.

Re: Boris

Gepost door: Boris ()
Datum: 08 september 2013 17:36

Alleen wat de laatste zin betreft vliegt hij misschien wat uit de bocht.

De rest van zijn betoog klopt helemaal.

Door contact met een beheerder van een ander startpagina prikbord weet ik dat hij daar jarenlang een ban heeft gehad.
En dat vanwege dezelfde redenen die je in deze dra
ad kunt teruglezen (die heb ik diverse keren vermeld).

Hij heeft het over Rene van het pattaya prikbord en Boris vergeet te vertellen dat hij daar zelf ook een ban gehad heeft. :D:D:D

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 21:15

eerlijk is eerlijk ik vind het geharrewar over en weer en kinderachtig . Dat heb ik ook aangegeven in die topic ik weet ook niet of dat er nog staat. Soms lees ik nog maar ben je er weg na een tijdje lees je het niet meer . . Dat heb ik altijd .Jij zegt dit en boris dat . . Ik zou denken laat het en de topic vind ik er af. en praat het samen uit . Kan even heet zijn maar toch........ Dan ,en daarna ben je samen weer geblust. :mrgreen: gewoon de tuinslang erop. schoongespoten .

Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Bericht door Sfred » 08-09-2013 21:41

Alleen ik laat wat berichtjes zien, waar niets mis mee is die glashard geweigerd zijn, waar een ander van zegt dat ze niet meer bestaan. :wink:

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 22:25

Als je wil kan je alles terug vinden . zo heb ik wel eens achter het bord geweest . Moeilijk om het schriftelijk uit te leggen . ik kon alles lezen wat ik eigenlijk niet en niemand mocht zien . Vraag me niet hoe het kon en wat ik gedaan heb . Want dat weet ik zelf niet.ik ben en friemelt met de muis hahahahah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kon het daarna ook niet meer terug vinden . . maar veel dingen kan je terug vinden.

zeroten
Berichten: 8
Lid geworden op: 27-08-2013 19:45

Bericht door zeroten » 09-09-2013 08:47

Sfred schreef:Alleen ik laat wat berichtjes zien, waar niets mis mee is die glashard geweigerd zijn, waar een ander van zegt dat ze niet meer bestaan. :wink:
Zal ik maar niets zeggen. Ben helemaal klaar met die eikel

Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Bericht door Sfred » 09-09-2013 14:38

Lotje schreef:Als je wil kan je alles terug vinden . zo heb ik wel eens achter het bord geweest . Moeilijk om het schriftelijk uit te leggen . ik kon alles lezen wat ik eigenlijk niet en niemand mocht zien . Vraag me niet hoe het kon en wat ik gedaan heb . Want dat weet ik zelf niet.ik ben en friemelt met de muis hahahahah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kon het daarna ook niet meer terug vinden . . maar veel dingen kan je terug vinden.
Als je mazzel heb kan je ook diverse berichten terug vinden, dat klopt.

Plaats reactie