Mag je in een forum de woorden pik, lul en kut bezigen?

Algemeen.
Plaats reactie
Hans Pelle
Berichten: 70
Lid geworden op: 27-06-2013 09:51

Mag je in een forum de woorden pik, lul en kut bezigen?

Bericht door Hans Pelle » 07-09-2013 18:56

Onvoorstelbaar dat er zich dames noemende figuren dat doen en het nog als normaal wordt beschouwd en dan vallen over Sfred omdat hij zich zogenaamd niet netjes zou gedragen in zijn woordkeus. 8)

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 00:37

de een is mede moderator en de ander woont in een achterbuurt met 8 katten samen dus je wie weet, wat ze er mee doet . :roll:

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 01:13

Wat een wijf sorry zat even een bord te lezen komt daar een van de zo gezegde dame aan . Ze heb haar fles weer leeg . sommige van hier weet precies wie het is Ma.j...o.rie . Dan schrijf ze op het bord van :: over SFRED en is als L .of zoiets. nou weet ik goed dat ze mij daar mee bedoeld .met de letter L de boerentrut En ja ze zuip . dat heeft ze zelf eens op een bord gegooid . ze drinkt iedere avond of om de dag een fles leeg schreef ze wel eens .Dit schreef die tootebel:
****************
Je zit geheel fout. Ik begrijp niet dat je dat niet ziet. De fout ligt bij Sfred, die doordramt en doorkeuvelt ala L. en D. tot hij er bij neervalt, inclusief het baden van zijn vriendin.
Denk na!

Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Bericht door Sfred » 08-09-2013 10:29

Mag je in een forum de woorden pik, lul en kut bezigen?

Van mij wel. Laat voor de rest gaan, ze hebben heerlijk hun ware aardje laten zien.

Toen ik nog moderator was en mensen hadden een ban dan liet ik niet toe dat er over hun gesproken werd. het desbetreffende persoon kan zich namelijk niet verdedigen.

De bewuste moderator heeft wel honderden berichten tegengehouden van mij, hij is knettergek. Zal Breed dan toch gelijk hebben over hem?

Lotje
Berichten: 62
Lid geworden op: 07-09-2013 15:01

Bericht door Lotje » 08-09-2013 11:05

Ik vermoed dat ze elkaar kennen . Maar ga daar niet verder op in . hun zaak . Wel vind ik hoe iemand ook is en men prikt gewoon dat ieder een kans moet hebben . Ik heb Breed ook meegemaakt . en soms op een ander bord ging dat goed . Tis maar hoe men er op reageert . Maar dat is bij mij ook . ik neem ook geen haar op mijn tanden. ik blaf soms ook terug als het er door komt . Ben ook niet verlegen . En als je dan een ban krijgt . kan een ander wat zeggen en jij kan je niet verdedigdegen . En dan maak je andere sprongen de een meer als de ander . Als je tegen elkaar bezig bent dan moet je samen een ban krijgen en nie,t een wel en de ander niet dat bedoel ik dan . Als Breed dan een ban kreeg en de ander niet ja dan vlieg hij uit zijn vel . En ergens was dat te begrijpen .

Oelan-Bator
Berichten: 4
Lid geworden op: 11-09-2013 13:41

Bericht door Oelan-Bator » 11-09-2013 17:05

Zullen we dit topic ook maar weghalen..? Gaat toch niet over politiek..?

Sfred
Berichten: 81
Lid geworden op: 27-06-2013 19:07

Bericht door Sfred » 11-09-2013 17:24

Oelan-Bator schreef:Zullen we dit topic ook maar weghalen..? Gaat toch niet over politiek..?
Politiek
Alles over politiek en samenleving.

Zonder die twee is er echt geen samenleving. ;)

Plaats reactie